Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2008 19:42 - За мен
Автор: radoslav994 Категория: Други   
Прочетен: 186 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 09.05.2008 18:14


За мен мога да напиша много неща и това и мисля да направя.

1.КъКъв сам аз:
Отговора е лесен.
По думите на приятели и главно на приятелки аз сам.

- чаровен
- красив
- умен
- готин
- скромен
- забавен
- здрав
- малко див
- любопитен
- с добро сЪрце
-с развинтена фантазия
Но дотук нямам да ми стигне мястото за да изредя всичко.
2.Какви момичета харесвам
Харесвам красиви момичета с ум, добра гръдна обиколка, хуваво тяло, с мек нрав, и наи вече за да я хареша тотално трябва да имаме еднакви интереси.
3.Спортуваш ли
Да вдигам щанги, тичам, но неиграя спортове като фудбол,баскетбол,волеибол и так дале.
Канацката борба също мисля че е вит спорт но вече не я практикувам защото си сасипвам ставите което ще ми пречи да тренирам.Целта на моята тренировка е да бъда здрав а не Як.
4.Пушиш ли         НЕ
5.Пиеш ли            НЕ
6.Имаш ли хоби
Не.Хобито е нещо много хубава но аз нямам.
7.Имаш ли си гадже
Не одавна скъсахме преди дже години от тогава немога да си намеря друга но небързам да си търся.
Тук може да вмъкна каква е кумпанията ми.
Тя от никой.
Тук където сам аз всички са лигави,глупави, абе с две думи не са  мои тип.
За това искам да напусна България.Защото тук няма интелигентни хора с които да се събера.
С който да споделям.Тук ако споделя с някои той ще ме исклюкари моментално защото няма истински приятели.

И тук са ще пиша за любимите НеШтА: Да гледам филми.Единствения жанр които гледам е комедия.
Много рядко гледам анимаций.Любимия ми сериал е АЛФ.
За любима музика мога да кажа всякаква само не чалга.Е слушам чалга но толкова малко че се едно 
не слушам.
8.Мечта ти:
НезнаМ


Сега искам да пиша за нещо КаКтО казах по нагоре сам свободен обявявам конкурс за ГАДЖЕ заявки на скаипа ми.



Тагове:   мен,


Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: radoslav994
Категория: Други
Прочетен: 5786
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930